КПП-центр - притримується всіх гарантійних обов'язків

Гарантійні Вимоги

Всі запчастини, що їх використовує компанія «КПП-центр» під час ремонтних робіт, мають гарантію від виробника. «КПП-центр» дотримується всіх гарантійних зобов’язань перед покупцем у випадку дотримання ним гарантійних вимог
До переліку останніх входять:
  • наявність документу, що підтверджує отримання заявлених послуг в КПП-центр
  • дотримання умов експлуатації встановлених виробником запчастин
У разі, якщо покупець порушує гарантійні вимоги або не має підтверджувальних документів про отримання послуг в КПП-центр, гарантія на встановлені запчастини припиняє діяти

Гарантійні Випадки

Встановленням того, чи випадок є гарантійним, займається сертифікований діагностичний центр. Гарантійний ремонт відбувається, якщо в ході перевірки спеціалістами буде виявлено заводське походження дефекту. Сам процес заміни відбувається у встановлені законом терміни. ВАЖЛИВО! Якщо постачання запчастин для ремонту затримується, то строк може бути подовжений, однак не більше ніж на 30 днів.

Для клієнтів «КПП-центр» діє довідковий центр, куди кожен може звернутися для отримання додаткової інформації або у випадку претензій стосовно якості запчастин.

Для цього свої звернення необхідно надсилати на mail-адресу quality@kpp-centr.com.ua. Всі претензії розглядаються нашим спеціалістами протягом 5 робочих днів з моменту надходження.